TOP termékek

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Garancia

Garancia

Az általunk forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. Ezért a jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint.

2021. január 01-től ez a következőképpen alakul

Magánszemélyek esetében:

A termék eladási árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év):

- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év

- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év

- 250 000 forint eladási ár felett három év

Cégek esetében:

A termék eladási árától függetlenül 1 év

FONTOS: Mivel a gyártók még nem teljes mértékben reagáltak a törvényi környezet változására, ezért előfordulhat, hogy a törvény által garantált plusz garanciát a gyártói szakszerviznél nem, csak a forgalmazónál, azaz az értékesítő boltnál tudja  a fennmaradó időszakban érvényesíteni. Bízunk abban, hogy ez a közeljövőben tisztázásra kerül.

 

  1. Gyártói garanciára közvetlen a gyártó vállal garanciát, amely bármelyik márkaboltban érvényesíthető, ilyen garancia legtöbb esetben az Apple, Samsung (nekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 2-4 hét a javítási idő) Samsung Magyarország 2019.10 havi döntése alapján nem javítja az Európai Uniós készülékeket), LG, Huawei, CAT, Sony:nekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 2-4 hét a javítási idő), VIP Service szolgáltatás nem regisztrálható. 
  2. Mikor nem érvényesíthető a jótállás?
    - illetéktelen szoftvertelepítési kísérlet, valamint az ebből eredő hardveres meghibásodások esetén.
    - a különböző tisztítások, törések, fizikai sérülés és beázás esetén.
    - számítástechnikai vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében
    FONTOS!
    A fenti okokból meghibásodott termékek javítási illetve bevizsgálási költsége a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. A fent leírt költséget egy-egy gyártó, illetve a forgalmazó egyedileg állapítja meg.

 

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új mobiltelefonra, táblagépre, okosórára és egyes headsetekre minimum 12 hónap jótállás kötelező.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék minden gyári kiegészítővel
-    A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.  A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
   
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 4-5 hét

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (előbb minden esetben a forgalmazót értesítsék a szerviz@planetgsm.hu  email címen). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségei minden esetben cégünket terhelik. A visszajuttatás határidőben történik, ha a terméket a fogyasztó a garanciális idő lejárta előtt eljuttatja cégünknek. (Kérjük, hogy még a garancia lejárta előtt 1 nappal érkezzen meg hozzánk a termék.) 

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.